Joga praksu sam otkrila u svojim dvadesetim godinama kada sam iskreno čeznula za napredovanjem i razvojem u svakom pogledu. Praktikujući jogu, spontano i suptilno sam osnaživala svoje biće izniutra i spolja.

Integrativna joga terapija koju praktikujem 15 godina, podrazumeva znanje iskustvo i posvećenost u praktikovanju asana, pranajama, kria, joga Nidre i meditacije, koje okupljene u kompletan paket čine lekovitu umetnost negovanja celokupnog telesnog sistema i duha.

Ovaj program me oslobađa napetosti i puni energijom svakog dana što izaziva snažnu unutrašnju vatru, mentalno i emocinalno čišćenje. Joga časovi motivišu i ohrabruju, donose poboljšanje u moja osećanja svaki dan, čak i kada sam umorna ja izbacim svoju prostirku i prepustim se promeni.

Joga nije vežbanje ni rekreacija. Joga je sistem integracije tela i duha koji duboko utiče na lični i duhovni razvoj, čuvanje telesnog i mentalnog zdravlja.

Šta su prednosti Joge?

Joga može da vam pomogne:

* da poboljšate i održavate zdravlje mišića, zglobova i organa

* da sašuvate zdrav um i bolje spavate

* da poboljšate performanse i sprečite povrede u sportu i brži oporavak od treninga

* da spreči nastanak uslova za srčana oboljenja i umanji negativne efekte stresa

* da povećate osećaj sreće i unutrašnjeg balansa.

To je praksa kojom postižete bolje toniranje mišića, izdržljivost i pravilno držanje. Daje snagu, ravnotežu i fleksibilnost. Praktikovanjem joge razvijate discipline uma i tela koja vam pomaže da se opustite, da se osećate zdravije i energičnije.

Pravilno disanje!

Potpuno disanje je osnova za sva druga joga disanja (pranayama), ono doprinosi našem sveukupnom zdravlju.

* Opušta akutne i hronične napetosti oko srca i organa za varenje

* Pomaže kod bolesnih stanja respirativnog sistema i povećava kapacitet pluća

* Drastično smanjuje stres i anksiozna stanja

* Poboljšava detoksikaciju kroz povećanu razmenu ugljen-dioksida i kiseonika

* Jača imuni sistem i doprinosi ravnoteži endokrinig Sistema

* Umiruje um i stvara balans duha i tela, dah je most izmedju duha i tela

* Doprinosi biranju misli i radnoj meditaciji

Najbolji način da znate da li je joga za vas je da probate!

Šta treba da znate pre vašeg prvog časa joge?

Da stižete na vreme, ne nosite parfem i ne prekidate učitelja.

Pitanja su uvek dobrodošla na početku ili kraju časa, u zavisnosti od toga koliko učenika je prisutno.
Svaki učitelj joge ima drugačiji opšti pristup nastavi. Neki se više fokusiraju na fizičke položaje, neki na meditaciji. Ja praktikujem integrativnu jogu. Vaše iskustvo sa jednim učiteljem može biti radikalno drugačije od drugog, čak i u okviru istog stila joge.

Ne odustajte ako ne uživate u prvom času.

Prostor za jogu je mesto gde se osećate ugodno i negovano. Ne brinite ako niste u stanju da držite korak sa svima. Važnije je da radite svojim tempom, kako biste uradili sve bezbedno. Ne morate da znate imena pozama i da sve radite sve savršeno. Važno je da ispitujete svoje mogućnosti i da svaki dan pomerate svoje granice. Tokom časa dobićete jasne instrukcije i savete za poravnanje, pozicioniranje i disanje.

Kada i koliko?

Ako ste u stanju da vežbate jogu 2  ili  3 puta nedeljno, primetićete značajna poboljšanja u oblastima kao što su fleksibilnost, opseg pokreta u zglobovima, snaga mišića, ravnoteži i držanju tela. Bićete sposobni da upravljate stresnim stanjima i kvalitetno spavate. Osećanje sreće i unutrašnjeg balansa odraziće se na sveukupan životni stil i opšte blagostanje.

U korenu joge je samo-ispitivanje. Sve što radimo, bilo da su to joga poze, meditacija, joga nidra ili tehnika disanja (pranajame), ima za cilj da nas ohrabruje da se povežemo sa našim telom i našim životnim iskustvom na poseban način. Doživljaj prave relaksacije je duboko iskustvo.

Razumevanje kako da se krećemo u krajnje izazovnim pozama je napor, koji uključuje um i stabilno disanje što je od neprocenjivog značaja za sve nas u svakodnevnim životnim situacijamaiI obavezama. Joga pokreće najsuptilnije nivoe našeg bića za duboko razumevanje samog sebe i svoje okoline.

To je mnogo više nego što je fizički doživljaj. Praksa inegrativne joge kopa duboko u realnost ko ste i šta želite, pomaže da pustimo stare obrazce i donosi osećaj spontanosti i povezivanja sa prijateljima, porodicom i svetom u kome živimo.